لطفا نظر بدید
#پوشک
#شیرخشک
#رفلاکس

تصویر
۶ پاسخ

تولدت مبارک
ولی من بودم یادآوری میکردم
چون یادش میره

نه نگو شاید بخوان سوپرایزت کنن

تولدت مبارککککککککک 💐🩷
شاید برای فردا برات برنامه ای دارن
من که از روز اول ماه میگم چند روز مونده تا تولدم میخوای به مامانت زنگ بزن بگو مامان درد نداری کی از بیمارستان مرخص شدی بخیه هات خوبن 😂 بعد گفت چرا بگو زایمان کردی منو به دنیا آوردی

تولدت مبارک😍🌱
شاید به خاطر اوضاع فراموش کردن
اگه بار اوله سخت نگیر
همسر من اکثرا یادش نیست مناسبتارو
منم دیگه نمیگم هر چند اشتباهه

بزار فردا اگه یادشون نبود بگو مادر پدرا چون سنشون بالاعه اصولا فراموش میکنن ولی همسرت نباید فراموش کنه

من بودم نمیگفتم

سوال های مرتبط