#شیرخشک #مای بیبی #نینی دختر
میشه لطفا نظر بدین

تصویر
۷ پاسخ

کت و شلوار بهتر نیست بنظرت برای ختم ؟!

اگ لاغری و باسن نداری کت و دامن نپوش

انشاالله قسمت همه اونایی که مادرشوهر بدجنس و خبرچین و شوهرپر کن دارن😂😂😂😂😂😂

به نظرم یا کت شلوار یا شومیز شلوار من باشم دامن نمیپوشم حالا بازم نظره خودت مهمه

کت دامن تو مراسم ختم؟؟
تو فرهنگ شهرتون بد نمیدونن؟

اتفاقا چون قدت بلندت کت و دامنم قشنگ میشه

قدت بلنده که خیلی بهت میاد کت دامن

سوال های مرتبط

مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی