۵ پاسخ

اگه واقعا همینطوره که میگی حق با شماست خب
ولی خب میشد اول محترمانه تر گفت اگه رعابت نکرد دیگه زد به اون در

برو کمیتە امداد کمکت میکنن بگو شرایطم اینجوریە واقعا کمکت میکنن الکی نمیگم

کنار همین مادرشوهرت نمیتونی بمونی ؟

خوب کردی باید از حقت دفاع کنی مثل من بد بخت نباشی

شوهرت کجاست
بنظرم خودتو باهاش در ننداز به شوهرت بگو ادبش کنه

سوال های مرتبط