خیلی حساسیت زیادی داری و این بیشتر کار رو خراب میکنه عزیزم اگر دوست داری بهت بیشتر توجه کنه و رابطه ی بهتری داشته باشین حسادت به مادر شوهر و عمع و خاله رو بزار کنار و تمرکزت رو بزار به پر انرژی بودن خوشحال بودن و محیط خونه رو شاد کردن مطمئن باش اینجوری روز به روز عشق و علاقه و احترام بینتون بیشتر و بهتر میشه
من اتفاقا لذت میبرم از اینکه همسرم مادرشو بغل میکنه بوس میکنه
کسی که به مادرش احترام بذاره اتفاقا برام عزیزتره
شوهرت چند سالشه که مادر شوهرت ۴۰سالشه؟😕
ببین با کنترل کردن چیزی بدست نمیاری علاقه شوهرتم از دست میدی رها کن و فقط سعی کن محیط خونت گرم و امن باشه کنار تو ارامش داشته باشه هرجا حالش بد شد ب تو پناه بیاره کنه نشو ک مدام ازت فرار کنه ذهن خودتم اروم تره اینجوری
شکاکی
مگه ب تو محبت نمیکنه
عزیزم ناراحت نشی واقعا هم آویزونی خودت دست بالا بگیر حتی خیلی هم ناراحت نشو به ظاهر به رو خودت نیار من چندباره بهت راهنمایی کردم ولی متاسفانه شما کارخودت میکنی ببخشید ایقد رک دارم میگم براخودت هیچ غروری نذاشتی ببخشیدا ازدست حرص میخورم نکن خواهر گلم
فک کن در اینده پسرت بخواد با تو روبوسی کنه و تو بغلش کنی و عروست این حسو داشته باشه، طبیعیه اخه؟! مادرشه دیگه بزرگش کرده زحمتشو کشیده دوسش داره
بنظرم فقط باید رو خودت کار کنی از این حساسیت های الکی دست برداری وگرنه خیلی اذیت میشی و همسرتم اذیت میکنی در اینده
والله شوهر امروزی تنها کسی که براش دلتنگ نمیشه زنشه
خب چه عیبی داره آدم مادرشو بغل کنه ببوسه
یکم از شوهرت فاصله بگیر منظورم نچسب خودش میاد سمتت وقتی هم میاد از محبتت سیرابش کن تا خودش دلش تنگ شه برات
خودت بیشتر بچسبون به شوهرت و بگو تو مرد منی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.