برو ب خودت برس عزیزم نگه داری چی بشه
انجام بده ،نگه داری چی بشه
ولی گیلان قیمت اینا خیلی بالاست مطمنی داره مواد خوب برات میزاره؟
آهان دو تومن که طلا نمیسه
🥲
دو تومن ک هیچکار نمیشه
شیدینگ خیلی خوبه منم انجام دادم
اینجا شید دو نیمه فقط ابرو اما با ترمیمش همین حدودا میشه
کلا پولش این دوتا باهم میشع ۲ تومن
رژ دائم با شیدینگ فرق داره شیدینگ فقط لباتو رنگ طبیعی میده مثل رژ نیست
برو به خودت برس انقدر توی روحیت تاثیر داره که نگو
برو ب خودت برس
صد در صد برو به خودت برس تردید نکن مثلاً اون پول بمونه میخوای باهاش چکار کنی
ب خودت برس .من هم بن مژه زدم هم شیدینگ لب هم ابروهامو میکرو کردم .الان عالی شده صورتم.ی ضدآفتاب میزنم .حتی بدون آرایش صورتم خیلی قشنگ شده .
خودم لذت میبرم
پولت چقدره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.