مامانا جواب بدید
شیرخشک شیرخشک شیرخشک

تصویر
۷ پاسخ

ببین عزیزم به نظر من حق هر آدمی هست که وقتی پشیمونه یه فرصت دوباره بهش داد
حالا که این فرصت رو بهش دادی بهش بگو اخرین فرصتته و حواست بهش باشه
انشالله که واقعا پشیمون شده و دیگه تکرار نمیکنه
توام با این کارت همیشه فکرت خراب نیس که کاش ی فرصت ب خاطر زندگیم و پسرم داده بودم

کسی که ی بار خیانت که لازم انجام میده

خیانتش در چ حد بود؟چطوری فهمیدی؟

شمارمزگوشی شوهرتومیدونی؟برامن نمیگه بهم ولی خودش رمز منو داره منم عوض کردم

من بودم نمیتونستم ببخشم

بعضیا توانایی بخشش خیانت رو دارن اگه فقط تماس بوده و میتونی و دلشو داری ببخشو فراموش کن ولی همیشه یادت باشه که زخم خوردی و حواستوبیشتر جمع کن

وقتی خودش پشیمونه ببخش فراموش کن و بچسب به زندگیت

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی