۴ پاسخ

بنظر من سعی نکن حالتو بهش بفهمونی چون نمیفهمه...درکی از این ماجرا نداره که بتونه بفهمه
منم تو شرایط بدی هستم ولی اصلا براش مهم نیست که زن و بچه ای هم هست

شوهرت دیگه چه اشغالیه!!!
ینی تو خونه پدر مادرت زندگی میکرده و بهت خیانت کرده؟🤢😳😳😳😳😳😳😳
بابات پارش نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو الان نگرانی بهش بی احترامی بشه؟
چرا نمیفهمم اصلا داستان چیه

کاش جدامیشدید ازخانواده همسرت
یه مشاوره برو،به خودت اهمیت بده

عزیزم فعلا صبر کن تا شراطتتون بهتر شه.واقعا سخته
ایشالامشکلاتتون حل شه گلم
خدا کنه خواهرت زودتر بره خونه خودش.

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی
مامان 🩵آراد.آوا🩷 مامان 🩵آراد.آوا🩷 ۱ سالگی