مامانا جواب بدید
شیرخشک شیرخشک

تصویر
۱۰ پاسخ

منم اینجوری بودم نمیدونم چی شد یهو یجور ازش سرد شدم دیگه نه خوبیاشو میبینم ن محبتاشو ن حتی خودشو

اول باید خودتو دوس داشته باشی ؛ نزاری هرچیزی یا هرکسی تو رو بازیچه خودش قرار بده... برای خودت ارزش قائل شو..
من وقتی فهمیدم بهم خیانت شده همش فکر میکردم من چی کم دارم یا چی کم گذاشتم وقتی فکر کردم دیدم واقعا من صدمو برای زندگی گذاشتم اونه که لیاقت نداشت بعد ازش سرد شدم الانم با اینکه محبتاش زیاد شده ولی هیچ وقت به چشمام نمیاد

والا با وجود اینکه گفتی خیانت کرده من نفرت پیدا کردم ازش چجوری میتونی دوسش داشته باشی؟!🙄

چطور شوهرتون دوستدارید من ازش متنفرم 🫩

کافور بخور سرد میشی

زمان میبره

من اگه یه روز شوهرم بهم خیانت کنه منم خیانت میکنم
بهش هم گفتم اگه روزی بفهمم با کس دیگه هستی منم میرم تا بفهمی چه دردی داره

شما خودتو دوست نداری ،اول خودتو دوست داشته باش ،اول و آخر خودت برای خودت میمونی ،بعد بقیه رو دوست داشته باش ،عزت نفست پایینه ،هر انسانی که به این دنیا میاد منحصر به فرد و ارزشمند هست ،تو کل دنیا از اول تا آخر دنیا فقط یه دونه هست این شکلی ،تو کل هستی از اولی که دنیا بوده تا تهش ،مثل شما هیچ کس نبوده عاشق خودت باش و برای خودت ارزش قائل باش ،وقتی شوهرتو از خودتو بیشتر دوست داری معلومه تهش این میشه چون مردا دنبال زنایی میرن که عزت نفس بالایی دارن ،خودشونو دوست دارن ،اصلا مردا هم به کنار چه جوری کسی که باهات بدرفتاری می کنه رو دوست داری چون خودتو ارزشمند نمی دونی ،ولی انقدر خدا تو رو دوست داشته که بهت فرصت زندگی داده ،خدا عاشقته عزیزم ،شوهر چیه ،اگه شوهرت دوستت نداره مشکل از خودشه ،تو به جای اینکه عاشق اون باشی عاشق خودت باش

تو فقط مثه من عاشقی.همین.هرچی شکست میخوریم دقیقا بخاطر عاشق بودنمونه😔

وای بعداز خیانت دوست داشتن میمونه؟

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی