بیاین جواب بدین عصبی ام🤐🥲
نی نی پوشاک شیرخشک غذا

تصویر
۱۲ پاسخ

تو این جور مواقع شوهر دوست داره فقط منو خودش باشیم نه خانواده همش مناسبت ها تنهایی تفریح میکنیم

منم دوسدارم با خانواده خودم برم فعلا هاپومون هاسکی شده میگه با خانواده خودم برم

خانواده همسر گفتن باهم بریم ولی من گفتم امسال دوست دارم با مامانم اینا بریم بیدون حالا اگه انشالله فردا هوا خوب باشه میریم

منم صبح با مادرم عصر با مادرشوهر
نصف کن راست میگه گلم
مرغم که خرید نصف کن بذار دو تا مواد جداگونه

شوهر من میگه نه خانواده تو نه خانواده من خودمون دوتایی

هر سال با خانواده من،خیلی به همسرم خوش میگذره آخه باجناقا و داداشم همش یکی دو سال تفاوت سنی دارن

بیرون رفتنی که بخواد با این چیزا زهرمار بشه نریم بهتره. چه فرقی داره مگه چه اتفاق مهمیه

منم داستان تو رو دارم فردا اگع شوهرم باشع که با خانواده اون اگه نباشه من با خانواده خودم میرم

حالا نزدیک 13 دعوا و دلخوری پیش نیار بزار بعدش مفصل حرف بزن دربارش🥰

خوبه که مصف اینور باشید نصف اونور

منم توی این 5 سال ازدواج همش با خانواده شوهرم بودم 😇😅ولی خدایی بم خوش گذشته
خانواده خودمم خب مث شما کم جمعیت ان و بابام اینا همراه مامان بزرگ عمو هام اینا میرن

با خونوادمیم چون با خونواده شوهرم در ارتباط نیستیم

سوال های مرتبط