لای پلو*
تووپ بلد نیستم 😅ولی اونجوری که خودم درست میکنم: پیازو سرخ کن میگو رو بریز،بعد ادویه ماهی، نمک و فلفل و زردچوبه بزن رب یا ترجیحا پوره گوجه بریز، بذار قشنگ سرخ که شد روغنش جدا شد نوش جان کنین.
میتونی لا پولعم بذاریش،خیییلی خوشمزه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.