۲ پاسخ

لای پلو*

تووپ بلد نیستم 😅ولی اونجوری که خودم درست میکنم: پیازو سرخ کن میگو رو بریز،بعد ادویه ماهی، نمک و فلفل و زردچوبه بزن رب یا ترجیحا پوره گوجه بریز، بذار قشنگ سرخ که شد روغنش جدا شد نوش جان کنین.
میتونی لا پولعم بذاریش،خیییلی خوشمزه میشه

سوال های مرتبط