#شیرخشک #فرزند #پوشک##### میشه نظر بدید

تصویر
۷ پاسخ

نرو تو ای وضعیت کجا پاشی بری بگو شاید تو ای راه بمبی خورد تو سرم
حالا که اون برای شما ارزش قائل نیس و دیدن عمه و خالش واجبتره پس ولش کننن

شوهرت باید بخاطر توهم شده نره چون که کسی باهات خوب نیست اگه تنها هم بره اونجا ثابت می‌کنه که حرف زنم مهم نیست چه بیاد چه نیاد من برای خانوادم ارزش قائلم اونام به خودشون اجازه میدن از این به بعد باهات بد تر برخورد کنن چون وقتی شوهر آدم برای آدم ارزش نمیزارع از بقیه چه توقع اینارو بهش توضیح بده اگه بازم رفت دیگه کلا سنگین یه مدت برخورد کن

اصلا نرو عزیزم بری اونجا احساس هیچی میکنی بیشتر و بدتر با شوهرت بحثت میشه

بنظرم نرو
وقتی اونجا همه باهات قهرن و خودشونو میگیرن

همه روستاهای تبریز هم دارن میزن نرو گلم به فکر بچت و‌خودت باش چه شوهر خودخواهی

من باشم نمیرم
ارامش خودمو بچم مهم تره

بزار هر جا ک میخواد بره تا بره اصلا تنهایی بره
جایی که جای تو نیست اگه بری به خودت بی احترامی کردی
جایی ک بری هیچکس بهت اهمیت نده و باهات حرف نزنن یعنی نمیخوان باشی پس چرا باید بری؟
شوهرت خودش باید شعور داشته باشه حالا هم ک نداره بزار بره و تو نرو

سوال های مرتبط