توی سینی بچینم یا بذاررم توی ظرف و بذارم رو میز هرکدوم رو جدا
مبارکه عزیزم😍
زهرا تو سینی نچین جدا بزار
ایرادی نداره خیلی قشنگه تو سینی بمونه
زهرا کلی پیشاپیش عیدت مبارک
اگه ربان داری سیر بهم گره بزن
میتونی اون آیینه رو برداری چون سینی خودش آیینه داره
زهرا جان پیشاپیش عیدت مبارک
جدا جدا بزاری قشنگ تر بهتر به چشم میاد
جدا جدا قشنگ تره
تو سینی قشنگه اینه رو بذار وسط اون سمت ک ماهی هست هم یکم خلوت تر کن
سینی اصلا جالب نیست
سبزه این سمت ک دورش سفید هست جالب نیست
پاپیون آبی جالب نیست
عیدتون مبارک عزیزم
به نظرم جدا جدا بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.