من بادمجونا رو سرخ میکردم که کامل برشته بشن بعد پیاز داغ زیادی هم براش درست میکنم جفتشونو باهم میکوبم ک کشدار بشه بهش یکمم پودر سیر یا سیر سرخ شده با نعنا داغ و نمک و کشک میزنم گردو ریز خرد شده رو هم با زردچوبه سرخ میکنم بهش اضافه میکنم میذارم یکم رو خرارت بمونه طعمشون قاطی بشه بعد با یکم کشک و گردو و پیاز داغ تزیین میکنم
بادمجوناتو خیلی نازک نکن هر بادومجونو دوتا کنی خوبه پوست بگیر نمک بزن بزار نیم ساعت بمونه با چاقو چندتا خط بنداز بزار سرخ شه بعد پیاز داغ کن اخرش سیر و نعنا بزن و یکم اب بریز بادمجونا رو بزار توش بزار یه چند دقیقه با هم بجوشن ابش خشک شد بریز تو میکسر یا اگه نداری یا با گوشت کوب حسابی له کن اگه اینجا دوباره اب انداخت بزار دوباره ابش خشک شه اخرشم کشک و فلفل سیاه و یکم نمک و یکمم گردوی خورد شده اگه دوست داری.
من اینجوری درست میکنم
بادمجونم میخوای بخری با دست روشو فشار بده اونایی که نرم و اسفنجین خوب نیستن سفت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.