۲۰ پاسخ

خیلی فرق دارن اخه! سبکشون یکی‌نیست! ولی اولی کاربردی تره همه جا میشه پوشید

همه رو بخر

یک و سه

تا ابد سه.سایتشو میگی؟ولی متاسفانه سمت ما بعد عید هوا ک گرمه نمیشه پوشوند اینو.خونه هم بریم مهمونی همه کولر زدن خونه ها یخه پاش یخ میبنده .برای الان ما خوبه

اولی ....

صد در صد یک😁

اولی قشنگه همه جا میشه پوشید میگی دخترت لاغر بهش میاد شلوارش بگ لباس چین داره قشنگه ب تنش
دومی و سومی باید جوراب شلواری بپوشی تنگ میشه چون لاغر قشنگ نیست چهارمی خوبه اما اولی چون لاغر قشنگه میشه ب تن

عزیزم قبلاً از این سایت ها سفارش دادی لباس که آوردن مثل عکس بوده رنگ‌ و سایز کیفیت

یک و چهار

از کجا میخوای سفارش بدی؟؟؟قیمت اولی چنده؟؟

بنظرم ۱خیلی شیکه

چهار قشنگ بعد یک

ادرسشم بزار خب ما هم خرید کنیم

یک و چهار

چهار خوبه من خوشم اومد

یک قشنگ

یک
کدوم سایته؟

چهاررررررر

تصویر

سههههههههه

تصویر

دوووووووو

تصویر

سوال های مرتبط

مامان shahan مامان shahan ۱ سالگی
مامان shahan مامان shahan ۱ سالگی
مامان shahan مامان shahan ۱ سالگی