خیلی فرق دارن اخه! سبکشون یکینیست! ولی اولی کاربردی تره همه جا میشه پوشید
همه رو بخر
یک و سه
تا ابد سه.سایتشو میگی؟ولی متاسفانه سمت ما بعد عید هوا ک گرمه نمیشه پوشوند اینو.خونه هم بریم مهمونی همه کولر زدن خونه ها یخه پاش یخ میبنده .برای الان ما خوبه
اولی ....
صد در صد یک😁
اولی قشنگه همه جا میشه پوشید میگی دخترت لاغر بهش میاد شلوارش بگ لباس چین داره قشنگه ب تنش
دومی و سومی باید جوراب شلواری بپوشی تنگ میشه چون لاغر قشنگ نیست چهارمی خوبه اما اولی چون لاغر قشنگه میشه ب تن
عزیزم قبلاً از این سایت ها سفارش دادی لباس که آوردن مثل عکس بوده رنگ و سایز کیفیت
یک و چهار
از کجا میخوای سفارش بدی؟؟؟قیمت اولی چنده؟؟
بنظرم ۱خیلی شیکه
چهار قشنگ بعد یک
ادرسشم بزار خب ما هم خرید کنیم
یک و چهار
چهار خوبه من خوشم اومد
یک قشنگ
یک
کدوم سایته؟
چهاررررررر
سههههههههه
دوووووووو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.