۱۶ پاسخ

بازار تجریش داره.

بنظرم خوراک تاثیر آنچنانی نداره،بیشتر استرس نداشته باش

برو این میوه فروشی باکلاسا دارن حتما

به هست شوهرم ماه پیش از تهران برام گرفته بود منطقه ۳

صبح ها ناشتا دو قاشق نشاسته گل با یه لیوان آب مخلوط کن و روزی یه دونه تخم مرغ ابپز شیر سویا یک لیوان و یه عدد خرما

انار هم خوبه

منم هوس کردم وای پیدا نکرم

نه از بیرون نگیر باید فصلش که بود درست میکردی خودت

تو عطاری خشک شده اش هس من دمنوشش رو درست میکردم میخوردم هر روز

من مرباشو خوردم با کره ۲۰روز

منم مرباشو خوردم نشاسته گل هم عالیه قبل و بعد انتقال بخور

شیرسویا و نشاسته برای تیروئید خوب نیست اگه تیروئید نداری بخور

به من برای ای یو ای گفتن نشاسته خوبه. من سعی میکنم هر روز بخورم.

راستی برا انتقالت چسب جنین هم بزن،شاید کمی به بارداری کمک کنه

ن مربا به بدرد نمیخوره فقط قند خالصه ...

من شنیدم شیرسویا هم خوبه

سوال های مرتبط

هوزان❤
IVF هوزان❤ IVF قصد بارداری