دخترا برای بعد انتقال توی IVF چیا خوبه بخوریم؟

۴ پاسخ

سوال دوماه قبل الان امده

میگن نشاسته گل یا ذرت توی آب حل کنی خوبه اگه تیرویید نداری و همچنین شیر سویا اونم اگه تیروئید نداری ...صبح روز انتقالم پاچه بخوری

مهم تریناش اینه
استرس اصلا.
کار سنگین .پله نرو
استراحت مطلق نکن نسبی باشه
دارو هات و منظم و سر وقت بخور
روحیت و شاد نگه دار
تغذیه خوبه اما اینا خیلی مهم ترن

خیلی به خوردن نخوردن نیست
اما خب سعی کن گرمی زیاد و سری زیاد نخوری

ولی مهم ترین نکنه نداشتن استرسه هر روز سعی کن آهنگ بذاری برقصی
قرآن بخونی
کارهای روزمره انجام بدی اصلا استراحت مطلق نباشی

سوال های مرتبط

مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سلین و متین مامان سلین و متین هفته چهاردهم بارداری