مامانا من چند هفته برم سونو؟
۹هفته خوبه؟

۵ پاسخ

بزار ۱۱. ۱۲هفته برو
من خودم همینجوری کردم

۹ هفته خوبه دیگه قلب تشکیل شده و الکی استرس نمیگیری

منم 6 هفته 3 روزم میخوام شنبه برم
دلم طاقت نمیاره دورتر برم

من هفته شما رفتم براي تشكيل قلبش

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق 🌰✨ مامان فندق 🌰✨ هفته بیستم بارداری
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی