۹ پاسخ

خیلی کم .تکرر ادرار و گشنگی زیاد مدام باید چیزی بخورم

حالت تهوع هم داری؟

من فردا میرم عزیزم خبرش بهت میدم واسم خیلی دعاااااکنید تو رو خدا قلبش بزنه

با خیال راحت ۱۰ هفته برو
انشالا صدای قلب نازمو میشنوی گلم

دارم سوره یاسین میخونم

شما دعا کنید🙏

۸هفته رفتم قلبش تشکیل نشده بود دوباره برم؟

سنو چی؟؟

سونو چی؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هشتم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سیزدهم بارداری
مامان بلوبری🫐🍇 مامان بلوبری🫐🍇 هفته سی‌ویکم بارداری