دوستان سونو ان تی چند هفته و چند روز خوبه برم ؟

۴ پاسخ

۱۲ هفته و ۲،۳ روز تایم طلاییشه

دوازده هفته و چهارروز رفتم

۱۲ هفته و ۲ روز تا ۱۲ هفته و ۴ روز عالیه

12 هفته و 4 روز خوبه

سوال های مرتبط

مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان مهرسام و فندوق مامان مهرسام و فندوق هفته دهم بارداری
مامان اولی مامان اولی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیک 💙 مامان نیک 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان مامان کوچولو🥹 مامان مامان کوچولو🥹 ۲ ماهگی
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان سه جوجه 💖💖💙 مامان سه جوجه 💖💖💙 هفته یازدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری