اتفاقا روبیکا از همه بیشتر نت رو میخوره کی گفته رایگانه 😑
مال دوران جنگ بود اینم رایگان نبوده نت میبره دیگه . تو این مملکت هیچی رایگان نیس
چه همه هم میگن نههه رایگان نبوده
بابا منظورش اینه قبلا میشد بدون اشتراک فیلم دید الان باید اشتراک ماهانه بخری
روبیکا از ایسنتا بیشتر شارژ میبره
دلفان نصب کن
نسخه مود شده اس اصلا اشتراک نمیخواد
نسخه اصلی هم هزینه اشتراکش خیلی کمه
نت هم نسبت به روبیکا خیلی کم مصرف میکنه
بدون سانسور هم هست
چی تو ایران رایگانه اخه خواهر🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.