محصولات بهداشتی نی نی😍

تصویر
۱۲ پاسخ

اینکه زیادگرفتی کارخوبی کردی
مبارکه
کاش مایع لباس روهم فیروزمیگرفتی بوی بهشت میده

اینه عزیزم. من از سیسمونی فروشی خریدم ۱۲۰ تومن ولی توی دیجی کالا و با سلام گرونتره. اگه خواسی پیجش بدم بهت آنلاین بخری

تصویر

مبارک باشه
من این چیزارو میبینم استرس میگیرم حس میکنم من کم گرفتم
شامپو سر و بدن روغن بدن پودر صابون مایع لباسشویی کرم ابرسان صورت صابون
لکه بر نرم کننده لباس
سودو کرم
فقط اینارو دارم

مبارک باشه عزیزم

من شامپو اینا رو زیاد نگرفتم گفتم بذار استفاده کنم اگه خوب بود دوباره بگیرم. اسپری لکه بر لباس کاربرد داره؟

چیا گرفتی من هنوز چیزی نگرفتم نمیدونم چی باید بخرم

با فیروز قرار داد بستی😄

مایع لباسشویی بچه بیبی لند رو من گرفتم اصلا راضی نبودم لباسارو شستم خیلی خوش بو نیست

چه قدر چیزی گرفتی من یه شامپو سر و بدن گرفتم
کرم پودر تالک نداشت
صابون لباس هم خونه دارم🤷🏻‍♀️

این همه برای کجاهای نی نیه بیشتراز اعضای بدن بچه اس😂

منم مایع لباسشویی مثل همین سفیده که خریدی گرفتم بوی بیسکوییتی و نارگیلی داره خیلی باحاله. اسپری لکه بر هم همین مارک گرفتم خوب بود. شامپو صابون فین گیر وازلین اینا همه فیروز

چقدر زیاد

سوال های مرتبط

مامان مهلا مامان مهلا ۸ ماهگی
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی
مامان Artia🩵 مامان Artia🩵 روزهای ابتدایی تولد