۹ پاسخ

سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکس‌هاتون خاص‌تر و قشنگ‌تر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفه‌ای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبت‌ها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیام‌هاتون هستیم.


با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا


فقط و فقط ۵۰ هزار تومان
@qabenoo

وزن کلا بستگی ب ژنتیک بچه دارع
من چندتا شیرخشک برا دخترم امتحان کردم با همشون وزنش نرمال میرفت بالا تپلی نمیشد اول اپتامیل دادم بعد ببلاک .نان سوپرامیل برا دخترم وزن دهی همه مث هم بود بنا ب تحقیق هایی ک کردم الان دارم همون اپتامیل پرونترا ادامه میدم گاهی عم سادع میدم ب نظرم مقوی تره از بقیه

واسه پسر من عالی بود
از دو ماهگی میخوره و الان که ۸ ماهشه دکتر میگه اضافه وزن داره

ببلاک و نان عالیه وزن دهیش

میگن ببلاک خیلی خوبه
مثل آپتامیل
فقط چرب تر

نه اصلا

برا پسر من خوب نبود

نه برا من خوب نبود ولی بستگی ب بچت داره

بستگی داره به بچه بیوفته ارع

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۱۳ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری