۳ پاسخ

من۷ماه نان میدادم اصلا وزن نمیداد الان اپتامیل میدم انگار وزن دهیش خیلی خوبه

من ب دخترم اپتامیل اچ‌ا میدم نسبت ب نان اچ‌ا که براش تست کردم اپتامیل خیلی خوشمزه تره ولی دختر من اصلا وزن گیری خوبی نداره نمیدونم‌خالا واقعا بخاطر شیرشه یا رفلاکسش یا اینکه ژنتیکیه

تروویتال

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۱۳ ماهگی
مامان تیارام مامان تیارام ۱۷ ماهگی
مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 ۱۰ ماهگی