کدوم شیرخشک وزن دهی خوبی داره

۶ پاسخ

ببلاک میدم خوبع

من ببلاک میدم راضیم خوبه وزن دخیش

همه ی شیرخشکا یکین

ببلاک عالیه اصلا هم کمبود وزن نمی گره بچه تازه اضافه وزن هم میگرن در حد ۳۰۰ گرم یا ۴۰۰ گرم البته به بعضی بچه ها میسازه به بعضی ها نه ولی کلا ببلاک تپل کننده اس

برا هر بچه متفاوته مثلا من پرسیدم گفتن نان سنگینه وزن دهیش خوبه اما برای پسر من معمولیه بعد مثلا آپتامیل سبک اما خوشمزس بچه ها بیشتر دوسش دارن بایدببینی کدوم به بچت میسازه

من بیومیل میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 مامان 🫀آقـاشـاهـان🐣 ۱۰ ماهگی