۱۵ پاسخ

منم غذای سفره می دم
به غذامون هم ادویه نمی زنم فقط زرد چوبه و نمک هم کم می زنم

من دیگه حوصله ندارم غذای جدا درست کنم چند روزیه که غذای سفره میدم

من میدم دیگه یواش یواش ولی بعضی مواقع هم براش جدا درست میکنم

@labasforoshi02
خانمای گل لینک کانالمه .روبیکا عضو بشید برای دیدن مدل لباس هام،خیلی ازمحصولات تخفیف خوردن..ازتولیدی به مصرف ...تکی به قیمت عمده خرید کنید🌹😘
این هم شماره مه09168947617

من دادم عزیزم از ۷ ماهگی ولی بدون نمک و رب یکم گوجه پوره میکنم و روغن و زیتون و کره استفاده میکنم

من دادم از 7 ماهگی اتفاقا غذای سفره رو بهتر میخوره تا غذای خودش

تا قبل یکسالگی نباید بچه غذای سفره بخوره رب و ادویه و نمک و بعضی مواد غذایی دیگه برا بچه ممنوعه به گوارش و روده و کلیه و معده بچه هاتون آسیب نزنید گناه دارن چرا حرف پزشک ها رو زیر سوال می‌برید زحمتی نداره ی کوچولو جدا براش غذا بپزی

من غذای سفره دادم به پسرم اما کم ادویه کم روغن و..

همه ادویه ها را دادم به جز فلفل و نمک
رب هم میزنم ،روغن زیتون فقط

من دو ماهه غذای سفره میدم

من غذای رب دار نمیدم ادویه دار هم هروقت دادم اذیت شده ولی مثل پلو واینا میدم سوپ هم که درست میکنم نمک میریزم

من دادم عزیزم از ۷ماهگی
ازه

بچه ی من سوپ دوست نداره غذاهای ابپزشم عوق میزنه و بالا میاره. فقط فرنی های طعم دار میخوره. منم چند روزه از غذای سفره میدم

من تایکسالگی غذاسفره نمیدم دکتر گفته نده مخصوصا ادویه و رب شرکتی خوب نیس

غذای سفره میدم ولی بدون نمک با روغن زیتون بجای رب هم آز گوجه استفاده میکنم و تو قابلمه کوچولو براش بار میزارم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۱ سالگی