۳ پاسخ

من هنوز نمیریزم
بنظرم وایسا یکسال رد شع

من گوجه میدم یه بار بهش دادم دیدم حساسیت نداره بهش از اون به بعد میدم

یکسال به بعد بخاطر حساسیتش

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان افرا🌸 مامان افرا🌸 ۷ ماهگی
مامان دلماه خانم مامان دلماه خانم ۱۴ ماهگی
مامان نیکان 😍 مامان نیکان 😍 ۱۴ ماهگی
مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی