بابا ترس نداره
از من به تو تجربه پمپ درد بگیر خیلی تاثیر داره هااا
بعدم خود دکتر مسکن اینا میزنه
شیاف هم میزنن
ولی من با خودمم بردم قبل اینکه بلندم کنن شیاف گذاشتم و یه دوز از پمپ درد هم زدم
اولش که بیحسی خودشون میزارن بعدش بخوای خودت بزاری میتونی
نه همون طاق باز ک دراز کشیدی رو تخت میان برات میذارن
آره دستت نمیرسه
مگه اینکه چند ساعت بگذره سرپا بزاری
منم خیلیییی بدم اومد واسم گذاشتن 😬😬😬
نه سخته نمیتونی خودتو کش بیاری دستت به اونجات نمیرسه درد داری
اگه دولتی میری ببر چون نمیدن
اینقدر به نظرم ادماون موقع حال نداره مهمنیست کی میزاره فقط بزارن😂
خودشون بعد عمل که میای بخش برات میزارن بعدش هم بهت میدن
برا من که اینجوری بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.