اوایل که غذاکمکی رو شروع میکنین اکثر بچه ها همینطورن چون بلعیدن رو کامل یاد نگرفتن که اون بافت رو قورت بدن دکتر به من گفت در روز از یه قاشق مرباخوری شروع کن به مرور بیشتر میخورن
هنوز معده بچه کوچیکه همون یه قاشق مرباخوری هم کلی معده اشونو پر میکنه
نورای من فقط فرنی میخوره اونم طعم دار. اصلا اصلا سوپ و آبپز نمیخوره
میشه راهنماییم کنید چی و چطوری درست کنم
باید کلی غذا امتحان کنی بدی ببینی ازکدومش خوشش میاد
منم دخترم اولاش اینجوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.