عماد
یه سری اسمای قدیمی دوباره ترند شده مث عماد
خشکلم هست
بهتراز رایان و دیار و دیان و اینا هست😁😁
عماد😁
عزیزم مگه شما عربی؟ شما با افتخار ایرانی هستی پس به نظرم حتما اسمی بزار که ریشه فارسی داشته باشه. عماد عربی هست
اراد عماد عربیه
من خودم اسم عماد خیلی دوست دارم
آراد..
آراد خوبه
آراد منم اول میخواستم بزارم آراد دیگه نظرم عوض شد گذاشتم آرسام
هر دو خوبن ولی به نظرم آراد بهتره
اراد
عماد من خیلی دوست دارم این اسمو .
آراد خیلی خوبه
آراد بهتره
عماد قدیمی
هر دوش قشنگه ببین کدومش بیشتر به فامیلیش میشینه
عماد
اراد
عماد آخه؟ برادر شوهر من ۴۵ سالشه اسمش عماده
آراد خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.