نظرتون در مورد اسم عماد...آراد... کدومش؟

۱۹ پاسخ

عماد

یه سری اسمای قدیمی دوباره ترند شده مث عماد
خشکلم هست
بهتراز رایان و دیار و دیان و اینا هست😁😁

عماد😁

عزیزم مگه شما عربی؟ شما با افتخار ایرانی هستی پس به نظرم حتما اسمی بزار که ریشه فارسی داشته باشه. عماد عربی هست

اراد عماد عربیه

من خودم اسم عماد خیلی دوست دارم

آراد..

آراد خوبه

آراد منم اول میخواستم بزارم آراد دیگه نظرم عوض شد گذاشتم آرسام

هر دو خوبن ولی به نظرم آراد بهتره

اراد

عماد من خیلی دوست دارم این اسمو .

آراد خیلی خوبه

آراد بهتره
عماد قدیمی

هر دوش قشنگه ببین کدومش بیشتر به فامیلیش میشینه

عماد

اراد

عماد آخه؟ برادر شوهر من ۴۵ سالشه اسمش عماده

آراد خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق♥️ مامان فندق♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کلوچه ها 🍪 مامان کلوچه ها 🍪 ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوتا فنچ 🥹 مامان دوتا فنچ 🥹 ۴ ماهگی
مامان Baby مامان Baby هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان وتودلی 💕 مامان شاهان وتودلی 💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان سفید برفی مامان سفید برفی روزهای ابتدایی تولد
مامان Artin_Ania مامان Artin_Ania هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری