۱۲ برو
برا من وقتی تعطیلی میفتاد میگفتن روز قبلش بیا
یروز قبلش بری بهتره
اره همون روز۱۴ برو فرق چندانی نداره
ی روز دیر بشه اشکال نداره سونوگرافی شبانه روزی هم میتونی بری
یا برو شبانه روزی یا اگه با هزینش مشکل نداری یبار ۱۲ برو اگه لازم بود یبارم ۱۴
اره
قبلش برو پنجشنبه برو
پرناز
انتقالی که داروهات لتروزل باشه سینال اف باشه
بعد پرژسترونم فقط شیاف داشتی باشی تا حالا این مدل سیکل برات انجام دادن
ن عزیزم باید زودتر بری قبلش برو
عزیزم یه سوال ، تخمک کشی بعدش درد داره؟و اینکه پروسه ای وی اف چند ماه طول میکشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.