سلام خانوما
زردی ۸.۸ برای نوزاد دوازده روزه زیاده؟

۹ پاسخ

نه کلا زیر ده خوبه فقط زیاد شیر بده و خنک نگه دار

عریزم شما ک پروژسترون زده بودی راحت تونستی طبیعی زایمان کنی ؟
یا سز شدی؟؟؟

نه عزیزم زردی بچه من تو‌روز 6م 10بود دکتر گفت بمرور خوب میشه تا اماه چون شیر مادر میخوره دیرتر ،خودمم گفت ترنجبین بخورم بچه اسهال بشه زودتر خوب میشه

نه خوب

خوبه ک

نه خوبه من بچم ۴ روزه بود زردیش رو ۱۳ بود یک شب دستگاه رفت بعد شد ۷ گفتن تا چهل روزگی کلا از بدنش میره بیرون

نه عزیزم
ولی خب مراقبت های خونگی برای زردی انجام بده

ن فقط نزار بالا بره
تن تن شیر بده هرچی بیشتر دستشویی کنه زودتر زردیش میره
جاشم خنک نگه دار

دختر من تا ۱۲ رفت بعد اومد پایین تا ۷ دیگ خوب شد کم کم
حواست باشه بالا تره مدام شیر بهش بده
شیر خشک طبعش سرده شیر مادر گرمه اگه شیر خودتو میدی حتما سردیجات و کاسنی بخور
زیادی هم گرم نگیر بچه رو
با ی دکتر هم مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان آروشا مامان آروشا ۱۵ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۵ ماهگی
مامان نازنین وتیام👶 مامان نازنین وتیام👶 ۵ ماهگی
مامان ایلیاکوچولو🤰🏻 مامان ایلیاکوچولو🤰🏻 ۶ ماهگی