۱۷ پاسخ

بهش هندوانه بده با خاکشیر

برفک زده

سلام گلم برو داروخانه قطره نیستاتین بگیر براش خوب میشه

فکر کنم آفتهههه
بهش خنکی بده

ببر جهانبخش،من پارسال بردمش
شربت اسیکلوویر داد،شربت بروفن و اسپری بتامتازون
بیقراریشو خیلی کم کرد

فقطم آب و مایعات خنک بده بهش بستنیم خوبه

پسر منم دقیقا یک هفتس درگیر این شده
و هیچی نمیخورد فقط آب کلی دکتر بردمش در نهایت گفتن ویروس هرپس یا همون تبخباله و دقیقا روی زبونش همینجوریه و تب داشت و بی نهایت بی قراری و گریه...
بخاطر هیچی نخوردن و افت قند بستریش کردیم سه روزه و آسیکلوویر تزریقی براش تجویز کردن یکم بهتره ولی دکتر گفت طول دوره درمان زیاده وحداقل دو هفته طول می‌کشه خوب شه
منم اول فکر میکردم برفکه و نیستاتین میدادم و استامینیفون فایده نداشت

چون تب داشت گرمی اززبونش زدبالایکم نشاسته درست کن بخوره خنکی خوبه یاببرش دکتربچه بیچاره نابودشد

عزیزم کنار لپ شم دونه داره شاید ابله مرغون هم باشه من خودم چند روز پیش داشتم دهنمم ریخته بود بیرون

تبخاله،دور دهنش دونه ربز زده باشه تبخاله

عزیزم بخاطر همین هس ک غدا نمخوره افت هس با خوردن غذا میسوزه زبانش بری همین نمتونه بخوره ببرش دارو خانه نشان بدی قطره میده چیز یخ بدی تا اذیت نشه

الهی بمیرم

برفک زد باید دارو بگیری بهش بده

فک نکنم برفک باشه

برو داروخونه قطره داره بگیر استفاده کن سریع خوب میشه

آفته فکرکنم یکم اذیتش میکنه چیزی نمیخوره بخاطر همونه

برفک زده با نور گوشی ته حلق گلوش هم نگاه کن ببر دکتر حتما

سوال های مرتبط