۱۱ پاسخ

من تا دوسالگی پپتی دادم.

شیر بز امتحان کردی براش؟
راحت پیدا میشه

من در مورد شیر گاومیش نمیدونم ولی دختر منم حساسیت داره من بهش شیر بز دادم اسهال شدید شد بردم دکتر گف شیر بز و گوسفند و گاو فرقی نمیکنه یه ماده ای داخلش هست که نباید به بچه بدی فقط شیر الاغ و شیر شتر خوبه که اونم توصیه نمیکنم

دکتر همون پپتی دو رو تجویز کرد برای پسرم که از یکسالگی شروع کنم

من ازیک سالگی شیرگاودادمش

خیلی سخته ک اینجوری
ب دکترش بگو ببین چی میگه

نه باید تا دوسالگی شیرخشک بدی هیچ نوع شیر دیگه جایگزین شیرخشک و شیر مادر نمیشه قبل دو سال

وای اصلن شیرگاو نده تو این گرما من ب دخترم دادم بردم دکتر گف ک شمادکترین سرخود شیربچه رو عوض کنی دخترم پاهاش سوخته بود

شیر بز خیلی خیلی بهتر از گاومیش و نزدیکترین شیر ب شیره مادر شیر بز هست
بهتره شیر بز بدی ک الانم تو بازار هست

یک سالش گذشته شاید خوب شده باشه حساسیتش تست کن

عزیزم فکنم باید همون شیرخشک رو ادامه بدی اروم اروم پروتئین رو به غذاش اضافه کنی بری دکتر بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان فرفری پسر🧑🏻‍🦱 مامان فرفری پسر🧑🏻‍🦱 ۲ سالگی