آره باید لاغر کنی .
اینجوری رژیم بگیر .نیم ساعت قبل از هر وعده غذات یه لیوان پر آب ولرم بخور .
غذا خوردنی در حدی بخور فقط گرسنه نباشی درحد سیر شدن نخور .اینجوری زیاد اذیت نمیشی .
ورزش و سالم خوری و کم خوری
بای بای روعن و فست و فود و هله حوله و قند مصنوعی
با۸۵اسلیو نمیکنن
من فکرکنم بعد زایمان شدم ۹۰
البته قدم بلنده ۱۷۰هستش زیادی از حد تپل دیده نمیشم اوکیم فقط بعد زایمانام شکمم برام مونده رو مخمه
دارم غذامو کم میکنم که یکم شکمم بره تو
@labasforoshi02
خانمای گل لینک کانالمه .روبیکا عضو بشید برای دیدن مدل لباس هام،خیلی ازمحصولات تخفیف خوردن..ازتولیدی به مصرف ...تکی به قیمت عمده خرید کنید🌹😘
این هم شماره مه09168947617
والا ۸۵ اونم وقتی خیلی از زایمانت نگذشته اون قدرا هم زیاد نیست. اسلیو مال ۱۰۰کیلو به بالاست. دکتره خواسته بترسونه👲
من دوبار با ورزش نزدیک به ۱۲ کیلو کم کردم....با ورزش و رژیم راحت کم میکنی نهایت ۶ ماهه
حذف شیرینی جات مصنوعی
حذف خوراکی
پروتیین بخور
رژیم فست بگیر
من شیرینی جاتو حذف کردم خوراکی حذف غذامو نهار ده قاشق کردم صبحانه و شام چندتا لغمه یا تخم مرغ آبپز یا باقالی پخته یا سالاد سزار آسیب زمینی پخته میخورم اگه اینارو نخورم شام بقیه رو میخورم اما کم
مثلاً شام خوردم دیگه چیزی نمیخورم تا فردا صبحانه
قرصم میخورم که تاثیر داره البته با رژیم
دیگه چیزی نمیخورم تا نهار بعد ظهر ی چایی یا نسکافه و یا دونه میوه
دیگه تا شام
دهم بیاد میشه یه ماه رژیمم نزدیک ۱۲ کیلو کم کردم ۹۵ بودم
از تو سنگين ترشم هست كه اسليو نكرده من قبلا به ٩٠ رسيدم با رژيم و ورزش كمش كردم به ٦٨ رسوندم باز بعد عروسي و بارداري و الانم مجدد بارداري شدم ٨٧
من قدم۱۶۸ عه
وزنم ۸۵
ولی اونقدرام دکترت گفته تپل بنطر نمیام، معمولیم
عزیزم معنی آیسام یعنی چی؟داشتم فکر میکردم اگه یه روز خواستم دومی رو بیارم وپسر شد بذارم آیسام که به آنیسا میاد دیدم اسم دخترتم آنیسا😍
مگه با ۸۵ کیلو اسلیو میکنن؟؟
باید وزن بالا باشه شما با رژیم و ورزش راحت کم میکنی
قدت چنده مگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.