۲ پاسخ

من پارسال سزارین کردم ۴۰ تومن موقع بستری گرفتن ولی بعد که میخواستم مرخص بشم به خاطر بیمه تکمیلی ۲۵ میلیون رو بیمه حساب شد و بهمون پس دادن

دنا ۱۹ تومن دادیم همون موقع
ولی شش روز دخترم رفت دستگاه ۳۶ هفته شبی بیست میلیون سقف بیمه ام پر شده بود شد آزاد

سوال های مرتبط