۳ پاسخ

من ک از دوماهگی میذاشتم حالت خوابیدشو

از کجا گرفتی
چند گرفتی؟؟

بعد ۶ ماهگی. دکتر ارتوپد به من گفت فقط روزی ۲ ساعت استفاده کنه وگرنه ستون فقراتش آسیب می بینه

سوال های مرتبط

مامان 💙یه پسرناز💙 مامان 💙یه پسرناز💙 ۱۷ ماهگی