تاب ریلکسی از چند ماهگی قابل استفادس؟

۵ پاسخ

از بدو تولد ولی من از دو ماهگی گذاشتم مثل گهواره ش کن استفاده کن چون هنوز بچه نمی تونه بشینه

عکسشو میزارید؟

بدو تولد

من از وقتی بدنیا اومده توش مبخابه خیلی بهش عادت کرده میرم یجای فقط گریه میکنه عالیع و کاربردی

از وقتی ک بتونه بشینه🙁

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۴ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۴ ماهگی