ریلکسی عالیه من از 35روزگی میزارم دخترمو داخلش
من پسرم یکسالشه استفاده میشه براش بخرم؟
ریلکسی
صددرصد تاب ریلکسی
منم برا دخملم تاب ریلکسی گرفتم
سلام حالا زود برای بچه تو باید حداقل یک ساله شه
اینا اصلا اصلا خدب نیستن نخر پشیمون میشی بخری
تاب ریلکسی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.