تاب شورتی یا تاب ریلکسی؟

تصویر
۷ پاسخ

ریلکسی عالیه من از 35روزگی میزارم دخترمو داخلش

من پسرم یکسالشه استفاده میشه براش بخرم؟

ریلکسی

صددرصد تاب ریلکسی

منم برا دخملم تاب ریلکسی گرفتم

سلام حالا زود برای بچه تو باید حداقل یک ساله شه

اینا اصلا اصلا خدب نیستن نخر پشیمون میشی بخری
تاب ریلکسی بهتره

سوال های مرتبط

مامان 💙یه پسرناز💙 مامان 💙یه پسرناز💙 ۱۷ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی