۴ پاسخ

من بدون پایه گرفتم
نمیشه با پایه زیاد هول داد
میله بارفیکس قیمتی نداره

آره من با پایه خودش استفاده میکنم

سلام عزیزم‌گفتی بچت سینتو نمیگیره چکار کردی کلا شیر خشکی شد؟؟؟

بله من

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی