برای طبیعی کدوم بیمارستان برم که خوبه؟
دولتی

۸ پاسخ

امام حسین عالیه

امام رضا

۱۷ شهریور و ولایت

برو‌ ولایت خوبه

اگه بیمه تامین دارین ۱۷ شهریور

منم دوتا طبیعی هفده شهریور بودم عالی بود از چنتا خصوصی که تعریف شنیده بودمم بهتر بود

من هاشمی نژاد رفتم با اینکه خیلی ازش بد شنیده بودم و اصلا قرار نبود برم اونجا مجبور شدم برم ولی خیلی خوب بود از همه نظر

امام رضا

سوال های مرتبط