کدوم بیمارستان دولتی کرج برای زایمان سزارین خوبه؟

۳ پاسخ

البرز

من ۳ سال پیش حالم بد شد و آمبولانس برد کمالی و مجبوری همونجا موندم و زایمان کردم به پرستار اتاق زایمانم زیرمیزی دادم منو برد سزارین چون ۳۶ هفته بودم ، راصی بودم از بیمارستان بد نبود رسیدگیشون انصافا

امام علی میگن خیلی بده 😂

سوال های مرتبط