۵ پاسخ

بیمارستان یاس هم خیلی خوبه امکاناتش زیادی توی خیابان نجات اللهی

بیمارستان میلاد هم خوبه ،

میلاد عالیترین با تجربه خودم

صارم شنیدم

من که قبلا شریعتی رفتم الانم همونجا میرم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آقا راستین مامان آقا راستین روزهای ابتدایی تولد