زایمان طبیعی داشتم بعد ۴۶ روز
راحت بود سوزش نداشتم فقد احساس تیغ تیغ داشتم
۴۵ روز
20روز سزارینم
۵۰ روز بود
۶۵ روز
۴۱ روز
ما هنوز نداشتیم حس میکنم نمیتونم
۱۴ اردیبهشت زایمان کردم
دوماه
۴۵ روز...سزارینی بودم بار اولی خیلی اذیت شدم
دوماه زایمانم طبیعی بود
۴۰ روز
بعد۷هفته
من سه ماه
35روز
۴۳ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.