خانوما چند وقت بعد زایمان سزارین رابطه داشتین؟

۳ پاسخ

حدوداً ۴۰روز بگذره که بخیه ها خوب جوش بخوره
در کل یکم زودتر اشکالی ندارد اما شاید درد زیاد داشته باشی

بعد 40روز

۴۰روز باید بگذره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ویهان قشنگم مامان ویهان قشنگم ۱۴ ماهگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی