بارداری از زایمان راحت تره خیلی قشنگ ب این نتیجه رسیدم

۱۲ پاسخ

متنفرم از بارداری🥲😐

انشالله تا چند وقت دیگه میبینی زایمان هم راحته بچه داری سخته

توبه از بارداری

متنفرم از اهرچی بارداریه 🥴🙄

دقیقا

زایمان خیلی راحته متنفرم ازبارداریم چون سخت بوده

خخخ موافقم 👍👍

عاشق بارداریم

اینو که دیگه همه میدونن😁

جفتششش سختتههه

موافقممم

وااای ن متنفرم از بارداریم با اینکه راحتم بود همه کاری میکردم همه جا ام میرفتم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه،محمدطاها مامان فاطمه،محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۱۳ ماهگی