۲ پاسخ

سزارین خیلی سخته بنظرم
طبیعی فقط قبل زایمان درد داری بعدش راحتی غذامیخوری سریع شیرت راه میوفته راه میری و...

زایمان نهایتش دوروز سخت باشه بعدش عادی میشه
بارداری خیلی اذیتم کرد الان راحت شدم به جوجو اروم بی سروصدا دارم خداراشکر

سوال های مرتبط

مامان ❤ایلیا❤ مامان ❤ایلیا❤ ۶ ماهگی