خانوما پای سانیار خوبه؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

ب نظرم پای مانیار هیچ مشکلی نداره نو عجله کردی حداقل میزاشتی تا دو سال بشع

این مشکل نیس پسرم منم چاقو توپلی اینجوریه

اره بابا قرار نیست مشکل داداششو‌داشته باشه عزیزم‌نگرام نباش اینقدر

شکر خوبه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی و فنچ مامان فسقلی و فنچ ۳ سالگی
مامان maniyar.saniyar مامان maniyar.saniyar ۱ سالگی