من آب میدادم جوشیده سرد شده یک سی سی تا دو سی سی که راحت تر مدفوع کنه
من از ۴ماهگی کمکی رو شروع کردم ... فرنی اردبرنج درست میکردم خیلی خیلی رقیق میدادم بهش تا دوهفته ماه بعدش کم کم تنوع دادم پوره هویج و سیب زمینی و حریره بادام ... بجای شیر پاستوریزه هم تا ۶ماهگی شیر خشک میریختمتوی فرنیا و پوره هاش ... یا سیب درختی له میکردم خوب میدادم بهش ... الان ماشالله خیلی خوش غذاست
فک نکنم
تا شش ماهگی فقط شیر بده
نه عزیزم
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.