چقد فرق دارن باهم😂❤
۵ ماهگی به بعد
چندماه تفاوت سنی دارن پسرایه منم شیربه شیرن
ای جانم چقدر باهم فرق دارن عزیزم
چی شد پای مانیار ؟ یه مدت نبودی خوب شده؟
کارت بهداشت شو نگاه کن طبق همون بده
عزیزم راه رفتن مانیار خوب شد؟؟؟
غلت میزنه پسرت
شما مگه یه بچه بزرگتر ندارین؟؟باید بهتر تجربه داشته باشین که
معمولا ۶ماهگی مگر اینکه رفلاکس یا حالا کمبود وزن یا به صلاحدید پزشک زودتر شروع بشه
پایان ۶ ماهگی ک معده و گوارشش کامل شده باشه
از 6 ماهگی شروع میکنی کم کم فرنی و پوره سیب زمینی وسیب و هویچ و اینارو میدی ....بعدش میکس میکتی با عصاره گوشت سوپشو میدی بدون ادویه تند و رب حاضری و.....تا یک سال و بعد یکسال کم کم غذای سفره و تمام
از ۶ ماهگی بده
از گذشته تا هنوز میگن ۶ ماهگی باید شروع بشه
به ترتیب با حریره بادوم، فرنی، پوره سیب زمینی، تخم مرغ پخته، هویچ پخته و ... شروع کن . از هر کدوم ۳ روز تست بگیر که آلرژی نداشته باشه
غذای سفره رو از ۱ سالگی به بعد میتونی بدی
عزیزم چقدر چهره هاشون متفاوته
خدا حفظشون کنه
از ۶ ماهگی بده
از فرنی و حریره بادوم و پوره ها باید شروع کنی بدون ادویه
خداحفظشون کنه
از شش ماهگی شروع کن
الان چند ماهشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.