۱۸ پاسخ

من استفاده می‌کنم راضی بودم بنظرم از بقیه بهتره بعضیا میگن نشتی داره ولی اگه سایز درست و جای درست چسبارو بزنی این اتفاق نمیفته

اصلا چسب نداره

نشتی میده

چسبش خوب نیسته

چسبش افتضاحه افتضاح پولتو حرام نکن
فقط مایبیبی خوبه عالیه چسبش

دخترم بهش حساسیت داد و‌بدنش قرمز میشد

متاسفانه بو میده یکم و تندتند باید عوض کنی

چسبش اشغاله

چسبش خیلی خوب نیست به پای بچه های منم نمیفتاد

من اول ک امیر علی دنیا اومده بود یه بسته مای بی بی گرفته بودم یه بسته مولفیکس...
مولفیکس چسبش خوب نبود اصلا

من مای بی بی و مولفیکس گرفتم
با مای بیبی یه بار زیز نافش حساسیت داد
دیکه فقط مولفیکس‌گرفتم
اشکالش اینه که یه بارم جیش کنه قشنک بو جیش میده
ولی همین که به پوستش حساسیت نداده راضی ام

من برای پسرم ۷سال پیش میبستم راضی بودم ولی الان برای دخترم دوبسته استفاده کردم افتضاح دائم نشتی میده بی کیفیت وچسبش افتضاحه مای بی بی استفاده میکنم راضیم

چسبش افتضاحه

بو می‌گرفت سریع

وقتی مولفیکس میبستم هر سری پی‌پی میکرد کل لباساشو باید عوض میکردم
همیشه نشتی داشت

چسبش خوب نیست

پسرم حساسیت داد

چسبش خوب نبود با یه بار جیش کردن یکم بو میداد

سوال های مرتبط